7 Ekim 2015 Çarşamba

Becerememek

Bugün oğlumun yaklaşık 2 ay önce girdiği sınavın sonuçlarını öğrendik. Beklediğim gibi çok iyi değil, bu şekilde seviyesini görmüş olduk. Okulda öğretmenleri hep çok iyi diyorlardı, fakat sınav farklı bir durum tabi.
Bugün evde fırının da bozulmuş olduğunu farkettik. Geçenlerde mikrodalga da bozulmuştu.
Kurutma makinesi aldık, doğrudürüst kurutmuyor çamaşırları. En ileri program sadece kurutuyordu bugün oda ıslak çıkardı. Evde neye elimi atsam bozuk olmaya başladı.
Bu sene teslim edilmesi gereken zarzor karar verip 2,5 sene önce aldığımız evi de teslim etmediler. Teslim tarihi 2016 Haziran sonrasına kaldı.
Oğlumun okulda takıntılı bir şekilde arkadaşlık kurduğu çocuk, oğluma ters davranmaya başladı. Serviste bu çocuğun yanından ayrılmak istemiyor. Başka koltuğa oturtma çabalarım boşa çıkıyor. Ayrıca sınıf arkadaşlarıyla bir türlü samimiyet kuramıyor olması da ayrı bir sorun. Ödev yapmak istememesi ve sürekli hızlıca ve özensiz işler yapması bizi yoruyor.
İs hayatım ayrı bir problem. Zamanımın büyük çoğunluğunu geçirdiğim işimde oldukça stresli ve sıkıntılı zamanlar geçiriyorum. Üniversite de ders verecek olmam bir miktar rahatlatıyor beni, fakat dersleri hazırlama konusu üzerimde bir yük daha oluşturuyor. Ayrıca iş bölümü paylaşımı konusunda da istediğim gibi gitmiyor malesef:(
Oturduğum sitede bir türlü istediğim sosyal ilişkileri de kuramadım. Kimle görüştüysek (çocuğu olan) hep zarar gördük. O nedenle çok samimiyet kurmak istemiyorum, fakat bu kez sosyal olamama durumu ortaya çıkıyor ve bu durum en çok çocukları olumsuz etkiliyor:(
Son haber elimizde kalan son paralarımızı gidip 4x4 bir arabaya yatırdık. Şimdi kapalı otoparkta duruyor. 5 senedir burdan daha merkezi bir yere taşınma çabası gösterirken bazı arkadaşların 1 hf da karar verip merkezden ev aldıklarını görünce de canım iyice sıkılıyor:( Neden ben birşey elde etmek için 2-3 kat efor sarfediyorum? diye düşünmeden edemiyorum. 5 senedir otoban yolculuğu yapmak ve oturduğumuz yerin ikimizin de işine uzak olması vs vsvs...
Velhasıl bu aralar canım bunlara sıkılıp duruyor ve korkuyorum sürekli ben veya ailemden biri ya hasta olursa diye:(

Bilmiyorum umarım kısa süre içinde toparlarım inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder